Oldalak

2011. június 29.

Első táskám


Báránykás fali tartó mintájára készült, viszont nagyobb kivitelben.
Mérete 24x26 cm.


A táska belseje pamut anyagból van, láthatatlan öltésekkel varrtam a nemezhez.
A vállpántot néhány erős pamutcérna öltés köti belül a táskához,
mivel sehogy nem bírtam hozzánemezelni a tatyóhoz. Sebaj! Majd legközelebb sikerül.



A fűbe elszórtan néhány darab különböző színű és fajtájú anyagot nemezeltem,
hímzett virágokkal díszítettem.


Legkedvesebb számomra a barika bundája, szépen kidomborodik a környezetéből és olyan simogatnivalóan elevennek tűnik .




2 megjegyzés:

csigaszabo írta...

Itt nem mehetek el komment nélkül. Nagyon kedves táska lett! Ez az anyagot belecsempészősdi pedig nagyon tetszik.

Nia írta...

Bizony nekem is tetszik! Kíváncsi voltam vajon egyáltalán odanemezelődnek-e az anyagdarabok, de szépen ott maradtak és érdekes felületet alkotnak a gyapjúval. Örülök, hogy kommenteltél, jó hogy időnként visszajelzést kapok!