Oldalak

2011. június 12.

Ajándék ötlet

Ilyenkor tanév vége felé mindig meglepjük az óvónéniket, (idén már tanító néniket is!) egy kis apró ajándékkal. Ami persze kizárólag kézimunka! Az idei legtöbb voksot a  könyvjelző és zsebkendőtartó kapta. Úgy nézett ki, hogy a varrógép nélkülözhetetlen lesz az elkészítéshez, viszont nemrég vásárolt varrógépemmel hetek óta csak ismerkedem (bevallom egy álló héten át csak a köszönésig jutottam vele :-). Adri lányom meglátta a gépen a szebbnél szebb díszítőöltéseket, felcsillant a szeme, és sóhajtásomra ennyit válaszolt: - Pedig muszály lesz! Így hát összeszedtem magam: szorgalmasan bújtam a használati utasítást, próbálgattam a programokat, szálfeszesség állítást.  Megérte, mert ma estére két teljesen elégedett, boldog gyermek, varrogatástól "rettenetesen elfáradt" ujjacskákkal rakosgatja az elkészült csodákat.



Hétévesem tervezte, ötévesem szorgalmasan öltögette.
Nagyon büszke vagyok rájuk!



Nincsenek megjegyzések: